Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Odgovor na javni poziv Sveta za elektronske komunikacije

Odgovor na javni poziv Sveta za elektronske komunikacije

Sreda, 08.04.2015

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je 3. 4. 2015 prejela Javni poziv Sveta za elektronske komunikacije Republike Slovenije (SEK), da zavzame aktivno vlogo pri pridobivanju podatkov o poslovanju Telekoma Slovenije z naročniki in potrošnikom, ki so bili  obdobju 1. 12. 202 do 5.9.2005 ob nakupu priključka ADSL prisiljeni predhodno zakupiti priključek ISDN, pomaga pri pripravi zahtevkov za vračilo nezakonito zaračunanih denarnih zneskov prek pristojnega sodišča.

Javni poziv je bil pripravljen na osnovi predloga Odvetniške družbe Fašun, Melihen, Milač, Strojan, o.p., d.o.o., s katerim so se člani Sveta seznanili na 40. redni seji, ki je potekala 27. marca 2015. S predlogom omenjene odvetniške družbe je bila seznanjena tudi agencija, saj se je ta že pred sejo Sveta obrnila na agencijo.

Agencija je Svetu na 40. redni seji podala enaka pojasnila, kot jih je predhodno podala omenjeni odvetniški družbi. Pojasnila je, da ne razpolaga s podatki o naročnikih Telekoma Slovenije, prav tako nima zakonskih pristojnosti, da bi podatke pridobila in jih posredovala tretjim osebam. Svet je sprejel sklep, da bo skladno s svojimi pristojnostmi pozval pristojne institucije k posredovanju podatkov, javni poziv pa je naslovil na agencijo.  

Agencija želi poudariti, da so njene naloge glede zaščite končnih uporabnikov eksplicitno povezane z reševanjem sporov med operaterji in njihovimi končnimi uporabniki, zaščito pravic končnih uporabnikov iz obstoječih naročniških razmerij z operaterji in zagotavljanjem univerzalne storitve vsem končnim uporabnikom v Republiki Sloveniji. Letno agencija obravnava skoraj 1000 uporabniških sporov, obenem pa si ves čas prizadeva za osveščanje javnosti. Z ustrezno ex ante regulacijo veleprodajnega telekomunikacijskega trga, pa agencija končnim uporabnikom zagotavlja tudi posredne pozitivne učinke regulacije, kot so denimo konkurenčne cene, pestrost in variabilnost maloprodajne ponudbe in boljša kakovost storitev.

Agencija ne dvomi, da si Svet prizadeva za zaščito končnih uporabnikov in želi delati v njihovo dobro, žal pa je v konkretnem primeru z javnim pozivom javnost zavedel ter ustvaril vtis, da agencija ne opravlja svojega poslanstva in zakonsko določenih nalog.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.