Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Mladina: Trend glasovnih klicev

Mladina: Trend glasovnih klicev

Ponedeljek, 11.07.2016

Agencija odgovarja novinarju tednika Mladina Stašu Zgoniku.

 

Iz številnih držav operaterji mobilne telefonije poročajo o upadanju količin glasovnih klicev v njihovih omrežjih na račun drugih oblik komunikacije, predvsem v povezavi s prenosom podatkov. Zanima me, ali tudi podatki, ki vam jih pošiljajo slovenski mobilni operaterji, kažejo takšen trend? Kakšen je trend glede števila glasovnih klicev in njihovega trajanja?

 

 

Trend gibanja odhodnih klicev na maloprodajnem trgu (mobilna telefonija) kaže, da se število klicev postopoma znižuje.

 

 

 

 

Trend gibanja odhodnega prometa (trajanje v min) na maloprodajnem trgu (mobilna telefonija) kaže, da število minut postopoma zvišuje.

 

 

 

 

Povprečno trajanje klica v minutah:

 

 

 

 

Dodatno vprašanje, objavljeno dne 11. 7. 2016

 

 

Zanima me, ali imate kakšno razlago za opisane trende? Glede upadanja števila klicev mi je jasno, da jih pač nadomeščajo druge oblike komunikacije. Zakaj pa se podaljšuje povprečno trajanje klicev?

 

Agencija ne razpolaga z analizami, ki bi odgovorile ne vprašanje, zakaj klici trajajo dlje.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.