Agencija odgovarja novinarki Tanji Smrekar Iskrić.
Telekom Slovenije je (nekaterim) strankam poslal tole obvestilo:
"Obveščamo vas, da zaradi uskladitve z določbami Priporočila o preglednosti in objavi informacij, sprejetega na podlagi Zakona o elektronskih komunikacijah s 6. 12. 2013 pričnejo veljati spremenjeni Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenija, d.d. Vsebina sprememb je objavljena na spletni strani www.telekom.si. Ker je sprememba pogojev potrebna zaradi uskladite z veljavno zakonodajo oziroma podzakonskimi predpisi, naročniki zaradi uveljavitve teh sprememb nimajo pravice do odstopa od naročniškega razmerja."
-
Ali drži, da naročniki ne morejo zamenjati ponudnika?
-
Kako so se zdaj po novem zakonu o elektronskih komunikacijah spremenili pogoji?
-
Kako lahko naročnik zamenja pobudnika?
-
Ali ocenjujete, da je možno, da Telekom zavaja, krši zakonodajo, kako in zakaj in ali omenjeno že preverjate?
-
Kakšne so kazni za takšno zavajanje?
Operaterji imajo na podlagi določil ZEKom-1 (129.člen) diskrecijo, da spreminjajo pogoje določene v naročniški pogodbi. V primeru, da se naročniki s predlaganimi spremembami ne strinjajo, lahko v 30 dneh od dne, ko so bili obveščeni o predlaganih spremembah, brez odpovednega roka in brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni, odstopijo od pogodbe. Navedeno ne velja, če je sprememba pogojev potrebna zaradi uskladitve z zakonom in na njegovi podlagi sprejetih predpisov.
Zamenjava ponudnika ni povezana s spremembo pogodbe. Ponudnika lahko naročnik zamenja kadarkoli, ob pogoju, da omrežje to omogoča (prosta parica, itd...).