Agencija odgovarja novinarju Alešu Perčiču.
V zvezi s prenovo celostne podobe družbe, bi me zanimalo naslednje:
Zakaj odločitev o prenovi podobe?
Zakon o elektronskih komunikacijah, ki je začel veljati v začetku leta 2013, spreminja ime agencije. Agencija mora zato spremeniti ime in posledično logotip v vseh poslovnih materialih.
Koliko bo Apek stala celotna prenova podobe? Katero podjetja so zadolžena za prenovo podobe? Prosim, če mi lahko poimensko navedete vsa sodelujoča podjetja, njihove zadolžitve in vrednost pogodb z njimi.
Agencija je za prenovo podobe najela storitve podjetja 2media d.o.o., ki je pripravilo vse grafične predloge (logotp, dopisni listi, pisemske ovojnice, poslovne vizitke, žigi, dovoljenja za radioamaterje, račumalniške predstavitve, razpoznavne table agencije, razpoznavne table nadzornih postaj, razpoznavne zastave agencije) ter podjetje Grafex d.o.o., ki je natisnilo oziroma izdelalo vse materiale, razen vizitk in usmerjevalnih tabel znotraj stavbe (te bodo narejene v kratkem).
Podjetju 2media d.o.o. je agencija plačala 6.017, 04 evrov, podjetju Grafex pa 3.884,40 evrov (z DDV).