Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Dnevnik: smernice snemanja telefonskih klicev

Dnevnik: smernice snemanja telefonskih klicev

Torek, 15.12.2015

Agencija odgovarja novinarju Vojku Flegarju.


Zanima me, ali je agencija na podlagi Smernic o snemanju telefonskih klicev (IP in Akos, april 2015) že opravila kakšen inšpekcijski nadzor (in pri kom), (če da) kakšne so bile ugotovitve teh inšpekcij, kakšni morebitni ukrepi so bili izrečeni.

Agencija je skupaj z Informaciskim pooblaščencem RS pripravila smernice o snemanju telefonskih pogovorov. Po uradni dolžnosti je začela nadzorne postopke v zvezi sumom nezakonitega snemanja telefonskih pogovorov, ko stranke pokličejo podjetja z namenom pridobivanja sploših informacij. Agencija ja dva postopka zaključila, pri čemer je v enem primeru izdala odločbo za odpravo ugotovljenih kršitev, v drugem primeru pa je bil izdan sklep o ustavitvi postopka. Trenutno je v teku še en postopek nadzora.  V letu 2016 bo agencija nadaljevala s tovrstnimi nadzori, pri čemer se bo prvenstveno usmerila v pregled stanje pri zavarovalnicah in operaterjih.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.