Ste na arhivski spletni strani, ki se od 10. 1. 2020 ne osvežuje oziroma ne dopolnjuje več. Za veljavno vsebino obiščite www.akos-rs.si.

Dnevnik: ponujanje vinjet za polovično ceno

Dnevnik: ponujanje vinjet za polovično ceno

Ponedeljek, 15.01.2018

Agencija odgovarja novinarki Dnevnika Urški Rus.

 

Glede na to, da je bila telefonska številka, ki je bila navedena v SMS-sporočilu, premijska številka, številne oškodovance, ki so poklicali na to telefonsko številko, skrbijo visoki stroški klicev. Zanima me, ali bodo morali tisti, ki so nasedli omenjeni prevari, kljub temu poravnati stroške klicev na premijsko številko? Ali lahko plačilo teh stroškov zavrnejo ali pa dobijo stroške povrnjene? Kako lahko to dosežejo?

Glede na to, da imajo končni uporabniki sklenjena razmerja z operaterji, so dolžni storitve plačati, če so bile te izvedene. Če je torej bil nek klic opravljen (na premijsko ali navadno telefonsko številko), ga je operater upravičen zaračunati.

Treba je pojasniti, da je v tem primeru storitev ponujala neka tretja pravna oseba preko telefonske številke operaterja, s katerim je tudi sklenila razmerje. Če neka tretja oseba ni zagotovila obljubljenega (vinjet), to ni odgovornost operaterja.

Kaj bodo operaterji naredili, ali bodo te klice zaračunali končnim uporabnikom ali ne, pa je v njihovi domeni.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije
Stegne 7, 1000 Ljubljana, Slovenija
T: 01 583 63 00
F: 01 511 11 01
E: info.box@akos-rs.si



Uradne ure:
PON - PET 9:00 - 11:00
SRE - 13:00 - 14:00
Uradne ure po telefonu:
PON - PET 9:00 - 14:00

© 2014 AKOS. Vse pravice pridržane.