Agencija odgovarja novinarju Matjažu Ropretu.
Zanima me, kaj se dogaja s portalom komuniciraj.eu. Delovati bi moral začeti že pred kakšnima dvema letoma, pa še zmeraj nič. Kdaj ga nameravate končno vzpostaviti in zakaj taka zamuda, če je bilo (vsaj po mojih informacijah) vse že zdavnaj pripravljeno. Prosim pa tudi za odgovor na vprašanje, ali drži informacija, da portal sploh ni ponujal cenovnih primerjav, kot jih je prej (tako da uporabnik vnese podatke o svojem vzorcu uporabe storitev in mu portal predstavi zanj najbolj ugodne naročniške pakete), in zakaj taka odločitev. Ali ni to osnovna in ključna funkcionalnost takega portala?
Portal komuniciraj.eu je v testni fazi. Njegova postavitev pa se je nekoliko zavlekla predvsem zaradi spremembe njegove funkcionalnosti. Nova in pomembna funkcionalnost portala je meritev hitrosti povezave, ki je še v pripravi in testiranju. Pleg te funcionalnosti smo ohranili glavno lastnost portala, to je seznam vseh operaterjev in njihove ponudbe, izločili pa smo funkcionalnost primerjave. Portal je bil prvotno zasnovan tako, da je omogočal tudi primerjavo storitev/paketov med seboj. Ob testiranju in ob pogovorih z operaterji pa se je pokazalo, da bo navkljub dobri volji izvajalca zelo težko dolgoročno zagotavljati realno primerjavo med paketi. Storitve so danes večinoma združene v paketih. Čeprav lahko posamezen paket enega operaterja vključuje enake storitve kot paket drugega operaterja, so lahko med njima pomembne razlike, ki jih je težko poenotiti na skupni imenovalec. Navkljub uporabi kompleksnih algoritmov bi lahko ob primerjavi in razvrščanju prišlo do nenamernega zavajanja uporabnikov, kar pa ni naš namen. Operaterji namreč vseskozi iščejo inovativne rešitve pri oblikovanju paketov, na kar agencija nima vpliva in bi morala posledično vseskozi popravljati algoritme in kodo aplikacije, za kar pa nima niti človeških niti finančnih virov.
Če ne bo prišlo do kakšnih zapletov med testiranjem, bo portal dostopen javnosti predvidoma konec junija 2013.