Na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije (Apek) je konec minulega tedna potekal posvet z operaterji mobilne telefonije, na katerem so razpravljali o ukrepih za preprečevanje visokih računov uporabnikov mobilnih storitev med gostovanjem v tujini (roaming). Operaterji so se zavezali, da bodo agenciji do konca junija posredovali informacije o morebitnih dodatnih ukrepih in izboljšanih varovalih, ki so jih ali jih bodo uvedli za zavarovanje uporabnikov pred visokimi računi med bivanjem v tujini.
Agencija opaža, da se vsako leto povečuje delež uporabniških sporov, ki se nanašajo na roaming in še posebej na prenos podatkov. Visoki računi za storitve mobilne telefonije, ki marsikoga neprijetno presenetijo, so najpogostejši v poletnih mesecih. Z željo, da bi bilo takšnih presenečenj ter posledično sporov med uporabniki in operaterji čim manj, je agencija pripravila omenjeni posvet.
Na posvetu, ki so se ga poleg operaterjev udeležili tudi predstavniki Tržnega inšpektorata Republike Slovenije, Zveze potrošnikov Slovenije in Sektorja za varstvo potrošnikov pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, so operaterji predstavili ukrepe, ki so jih uvedli z namenom preprečevanja visokih računov. Obenem so se zavezali, da bodo agenciji do konca junija, ko se začne visoka turistična sezona, posredovali povratne informacije o morebitnih dodatnih ukrepih.