Z namenom spodbujanja varne rabe telekomunikacijskih storitev, ozaveščanja o pomenu kritične in premišljene uporabe medijskih vsebin in informacijskih tehnologij ter s ciljem izboljšanja DESI indeksa (indeks digitalnega gospodarstva in družbe) na področju kazalnikov človeškega kapitala in uporabe interneta, je agencija v letu 2019 vzpostavila spletni portal MiPi. Ob zavedanju, da obstaja več institucij, organov in organizacij, ki pokrivajo področja medijev in informacijskih tehnologij, je agencija k sodelovanju povabila tudi njih. Do sedaj je podpisala protokole o sodelovanju s šestimi partnerji v Sloveniji:
Podpisani protokoli omogočajo agenciji in podpisnikom vzajemno izmenjavo spletnih vsebin in povezav s kratkim spremnim besedilom ter natančno navedbo naslova in vira. S tem se bo predvidoma povečala prepoznavnost in obiskanost portala MiPi in spletnih strani partnerjev, na ta način pa se bo doseglo in ozavestilo čim širši krog ljudi.
Agencija želi s portalom MiPi postati osrednja vstopna točka glede medijske in informacijske pismenosti. Portal je zasnovan tako, da bi bil čim bolj zanimiv in privlačen za vse, ki spremljajo medije ter uporabljajo informacijske storitve in tehnologije prek najrazličnejših naprav, predvsem pa za naslednje skupine:
-
starše otrok, ki potrebujejo informacije v zvezi pastmi, ki jih prinašajo nove tehnologije ter medijske vsebine. Za to skupino je gotovo zanimiv tudi Gledoskop, ki je del MiPi-ja,
-
mladostnike (predvsem najstnike) in starejše, ki so pogosto preveč zaupljivi, naivni ali pa nepoučeni.