Agencija odgovarja novinarki Nedi Došenović.
Pri Telekomu Slovenije smo preverjali, kaj je v ozadju telefonske številke 070 700 80, saj smo dobili nekaj pritožb bralcev, da jih nekdo kliče s te telefonske številke, a se nato veza ne vzpostavi. Telefonska številka pa je tudi krajša kot običajno.
Na Telekomu so nam dejali, da klic prihaja iz drugega slovenskega omrežja. Ker so v zadnjem času zaznali več podobnih pritožb njihovih uporabnikov, so dogodek prijavili tudi na APEK.
Zanima me, ali ste prijavo dobili in ali je mogoče že kaj znano, za kaj gre? Tako na Mobitelu, Simobilu kot Tušmobilu so nam zatrdili, da telefonska številka ne pripada njihovem omrežju.
Številka 070 700 80, ki jo navajate v vašem vprašanju, v našem načrtu oštevilčenja ne obstaja. Če privzamemo, da prva števka (0) predstavlja nacionalno (medkrajevno) prepono, potem številki 070 700 80 manjka ena številka, kajti v Republiki Sloveniji so nacionalne (značilne) številke osemmestne.
O konkretnem primeru agencija ni bila uradno obveščena oz. ni prijela uradne prijave, zato konkretnega primera tudi ne more pojasniti.
Na splošno pa je mogoče, da operater, iz čigar omrežja izhaja klic, ne pošilja kompletne identifikacije klicočega, ki bi omogočala razpoznavo omrežne priključne točke, iz katere izhaja klic.
Mogoče je tudi, da prihaja do (zlo)namernega spreminjanja identifikacije klicočega, Če gre za zlonamerne ali nadležne klice, lahko naročnik v skladu s 105. Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom) od svojega operaterja pisno zahteva njihovo izsleditev.