Odgovor Andreju Vodušku, odgovornemu uredniku na Radiu Antena.
Ali je APEK naredil analizo poslovanja izdajateljev radijskih programov v letu 2012? Z analizo mislimo, če je:
-
Primerjal ustvarjene prihodke z letom prej?
-
Primerjal ustvarjene dobičke/ izgubo v primerjavi z letom prej?
-
Primerjal število zaposlenih po izdajateljih in ali se je število povečalo ali zmanjšalo?
-
Analiziral morebitne trende na področju radijskega oglaševanja?
Agencija je pristojna za nadzor nad izpolnjevanjem programskih obveznosti in omejitev radijskih in televizijskih programov ter za nadzor nad uporabo dodeljenih frekvenc, ni pa pristojna za izvajanje strokovnih in/ali prekrškovnih in/ali inšpekcijskih nadzornih postopkov nad poslovanjem izdajateljev. Agencija zato posebnih analiz poslovanja izdajateljev ne dela.
Dne 27.11.2012 smo od APEK dobili odgovor na vprašanje v zvezi s storitvami Brus mediji d.o.o., dodatno pa nas zanima sledeče:
-
V katerem mediju je APEK preko družbe Brus mediji d.o.o. zakupil storitev oglaševanja?
-
Koliko oglasnega prostora je bilo zakupljenega v sekundah v primeru, da je šlo za oglaševanje na radiu?
-
Če je bil zakup opravljen v radijskem programu Radio Evropa 05, nas zanima, na kakšni osnovi se je APEK odločil za oglaševanje na radijski postaji, ki ima v Sloveniji po vseh raziskavah najmanj poslušalcev?
Agencija je 27.11. 2013 odgovorila na novinarsko vprašanje Helene Pirc, urednice Radia1, drugim medijem pa tega odgovora ni posredovala, niti ni bila od katerega drugega medija zaprošena za posredovanje odgovorov v zvezi s tematiko, ki jo navajate.
Agencija je takrat pojasnila, da iz njenih evidenc izhaja, da je v obdobju od vključno december 2008 do vključno maj 2009 pri podjetji Brus mediji d.o.o. najela storitev oglaševanja za portal www.komuniciraj.eu in zloženko »Na kaj paziti, ko otroci uporabljajo mobilnik«. Pojasnila je še, da je oba produkta pripravila za osveščanje in pomoč končnim uporabnikov.
Drugih podatkov o sodelovanju z omenjenim podjetjem pred dobrimi štirimi leti agencija nima.